بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

به دست اینجانب صفحه ای از نا گفته های بنده صورت گرفته است و با نوشته هایی خالی از مهارت دل خوش به حضور سروران بر سر سفره ی دلم هستم...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۱۴:۴۹ - saba
    آفرین

قاصدک دلم می گوید

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ


صدای خدایی را می شنوم که...

 بارها صدایم را شنیده است...از او حرکت،از من غفلت....!!!!




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵
قاصـدکـــــــ بی زبان

نظرات  (۷)

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ ناصر ولیزاده


از خدا برکت برکت برکت
از من غفلت غفلت غفلت
سلام




صدای خدایی را می شنوم که...
 بارها صدایم را شنیده است...از او حرکت،از من غفلت....!!!!

بسیار زیبا بود



پاسخ:
مچکر از حُسن توجه شما
"خدا" اجازه من دلم وصله به زنجیر غمت
نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت.../
 یجا دگ میگه:
خونه بی چراغ من از تو همیشه روشنه
بخشش چندمه تویه، توبه چندم منه.../
یجا دگ هم هیچی نمیگه فقط آهنگو میره.../ ;)
 و عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم ، بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری ! ، بعد از چند روز به دوستی ، بعد از چند ماه به همکاری ، بعد از چند سال به همسایه ای ... اما بعد از یک عمر به خدااعتماد نمی کنیم !
و خدایى که در همین نزدیکیست
تا تهش هستم...:))
خدا قوت...
تا تهش هستم...:))
خدا قوت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ