بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

به دست اینجانب صفحه ای از نا گفته های بنده صورت گرفته است و با نوشته هایی خالی از مهارت دل خوش به حضور سروران بر سر سفره ی دلم هستم...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۱۴:۴۹ - saba
    آفرین

خـــدا لبخنـــــد می زند

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

خدا لبخند می زند و من همچنان گرم لبخند کسانی هستم که مرا دلقک می خوانند...!!!

و اوست خدایی که بارها مرا خواند..!!

اما من فقط دست خطی از آن را...!!!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
قاصـدکـــــــ بی زبان

نظرات  (۵)

سلام حمیده جون وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن 
خوشحال میشم 
 
(فاطمه ام )
سلااااام مرسی از حضورت خوشحال شدم نظر لطفته چشمات قشنگ میبینه 
 بازم سر بزن منم میام 
لینکتم کردم 

خدایا !!

بصیرتی بده که چشمانم لبخندت را ببیند و توفیقی که از دام دیگر لبخند ها برهم.

چون میدانم که دیگر لبخند ها مرا به برهوت گمراهی میبرند.

ساحل دلت را به خدا بسپار، خودش قشنگترین قایق را برایت میفرستد...
و من فقط دست خطی از آن را؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ