بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

به دست اینجانب صفحه ای از نا گفته های بنده صورت گرفته است و با نوشته هایی خالی از مهارت دل خوش به حضور سروران بر سر سفره ی دلم هستم...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۱۴:۴۹ - saba
    آفرین

درد مشترکـــــــــــــــــــ

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

 

اینگونه مرا نظاره نکن خـــاتون من..........

ما هر دو دردی مشترکــــــــــــ داریم.........

 

 

تو آواره ی جیب خانواده ات،من آواره ی خواسته های دلم....!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۹

نظرات  (۱۴)

قالب،محتوا و طراحی عالی و دلنشین بود...
پاسخ:
ممنون برادر..لطف کردید
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ سید علی اصغر
فضای وبلاگ  جالبه
مطالب هم همینطور
وقتی..

غر می زنم ،

وقتی..

بهانه می گیرم ،

آغوش گرم تو را می خواهم....    
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ ناصر ولیزاده

اینا فرشته های روی زمینن
انسانهای پاک بدون هیچ خواسته ای تو این دنیا ...
دیشب خـــــــــــــــدا را دیدم......
گـــــریه میکرد......
مـــــن هم کریستم.....
هر دو یک درد مشتـــــــــــرک داشتیم.....
                    
                  "آدمهــــــــــا"
چه میگرد در دلم
که عطر آهن تفته از کلمات ریخته است

چه میگذرد در خیالم
که قلقل نور از رگهایم به گوش میرسد

چه میگذرد در سرم
که جرجر طوفان بند شده در گلویم میلرزد

میدانی شبی تاریک در پی است
و من به چراغ نامت محتاجم
طوفان هایی سر چهار راه ها ایستاده اند
و انتظار مرا میکشند
و من به زورق نامت محتاجم

تو برای هـمـیشه مــیروی

و مــَن
چـه قدر کار ریــخـتـه روی ســرم!

خـاطــرات زیادی برای فـرامـوش کردن دارم    
سلام وبت خیلی زیباست 
اما اصلا فکر نمیکردم پسر باشی
جالب بود 
ممنون که سر زدی 
بازم سر بزن و با نظرات دل گرمم کن
دوباره سلام ببخش اسمتو بد خوندم 
دختری 
فک کردم نوشته حمید رضایی
ببخش اگه سو تفاهم شد عزیزم 
بوووووووووس

برداشت زیبایی بود و با یک جمله به اندازه یک کتاب صحبت کردید.موفق باشید

سلام بسیار زیبا+++

امروز عاشوراست صدای ما رو از غزه می شنوید

هر جای دنیا
کودکان به هواپیماها
اشاره می‌کنند
در غزه
هواپیماها به کودکان ..

فدای دلت با دل نوشته هات

دستت طلا حمیده خانم
زیباترین چیزی که روی زمین شناخته ام
همان گرسنگی من است
که همیشه وفادار مانده،
به تمام چیزهایی که در انتظار او بوده است!
اگر آنچه تو میخوری سر مستت نکند...
بدان از این روست که گرسنگیت کافی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ