بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

به دست اینجانب صفحه ای از نا گفته های بنده صورت گرفته است و با نوشته هایی خالی از مهارت دل خوش به حضور سروران بر سر سفره ی دلم هستم...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۱۴:۴۹ - saba
    آفرین

خیانت از تـــــو...گذشتـــــــ از من

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

 

فاتحه ام را همه وقتی خواندند که خیانت تو سادگی ام را فریاد کشید....

 

فاتحه تو را چه کسی خواهد خواند،وقتی قاضی خداست؟؟!!!!!!!!!!!!!!.............. .

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
قاصـدکـــــــ بی زبان

گذشت از خیانت

خیانت تو گذشت من

خیانت

نظرات  (۶)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۵ موسسه خیریه شفاگستر کوثر

وقتی خدا هست چه غم...

سلام خیلی حرفه ای شدی خواهر خوشمان امد تصاویر و حرکت...
میبینی عشـــقِ مــــن!؟

میخواهند ما را از هم جــــدا کنند ....

آرام باش عشـــقِ من!

ما تا همیشه از آن همدیگریــم...

عشق ما به دستهای گره خوردمان نیســــت...

عشق ما به قلبهایمــــان است...

میبینی عشـــقِ مـــن!؟

از امشـــب تا صبح نمیخوابم,میخواهم غرق درچشمانت شوم.

میخواهـــم قهـــوه ای خوش رنــگ چشمانـــت شود قهـــوه ای دلیل بیدار مانـدنم در دنیــــا...

میخواهـــم صبـــحِ بـــدون تو را بیدار نشـــــوم

آرام باش عشـــقِ مــــن!؟

روز مــــن به طلوع آفتاب دنیانیســـــت...روز من اینگونه آغاز میشود:

"چشمهایــــم را روی هم میگــــذارم و به لحظه ای که برای اولیـــــن بار به آغوش فشاردمـــت فکــــر میکنم...

یادت هســــت!؟نفســـم به سختـــی درمی آمــــد,از همه ی دنیا بی خبر شــــدم...

آری,آن لحظه دنیای من در بین بازوانم خلاصـــــه میشــد"

آری خورشیـــدِ زندگیـــِ مــــن!

روز مــَــن با فکر بتـــو شروع میشــــود و با خیــــال تو شــــب بخواب میــــروم....

آری عشـــقِ مــــن!        
تــــــمام شـــد!............
مــــن بــه عقـــد غــم هــا در امــدم!
نگــــاه کــــن.....
ایــــن
"حلقـــه یِ"اشـــک مـــن اســـت
بـــه انــگشتـــم
کـــــه خشــــک نمـــی شـــود.....      
                     خــــــــــــــــــدایا!!!!!!!!!!!
درجواب اینهمه ظلمی که در حقم شد....
                       سکـــــوتتـــــــ.......
حـــرف قشنگی نبود
مـنــ یکـــ دخــترمـ مـیـبینــمــ ... مـیـفهـممــ ... امـآ ســکوتــــ مـیکــنمــ تـآ تـو نـفهـمیـــ ... حـوآسـمــ بـهـ تـمـآمــ جــزئیـآتــــ ایـنــ دنـیــآ هـســتـــــ تـمــآمــ و کـمـآلـــ ... بـیـ هـیچـــ سـآنـســوریـــ ... مـنــ یـکــــ دخـترمــ دلـمــ کـهـ بـشــکنــد دیـگــر بـند نـمیــخـــورد ...! امــآ بـهـ رویـتـــ نـمیــ آورمـــ کـهـ زخــمشــ نـآعـلـآجــ اســتـــــ ... نـآعـلـآجــ اسـتـــ و ... شــآیـد هـمیـشـــگیـــ ... مـنــ یـکـــ دخـترمــ و گـآهـیـــ مـیـــآنـــ ایـنـــ هـمهـ انـســـآنـــ نــرمـآلـــ کـمــ مــیــ آورمــ از مــآنـدنــ ، خـستـهـ مـیــشــــومــ ... مـیبــرمــ ...! مـنـــ یـکـــ دخـترمـــ صـــآفــــمــ ســآدهـ امــ ایـنـــ دخـتر بـودنـــ رآ دوسـتـــ دآرمـــ
زخمهای دستم را میبست و میگفت: چرا باخود چنین کردی؟! ولی هرگز زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید:"چرا باتو چنین کردم"...!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ