بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

قاصدکی بی زبان که دلش می نویسد...و تو هم مانند دیگران نظاره گری

بی زبانـــــــــی

به دست اینجانب صفحه ای از نا گفته های بنده صورت گرفته است و با نوشته هایی خالی از مهارت دل خوش به حضور سروران بر سر سفره ی دلم هستم...

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۱۴:۴۹ - saba
    آفرین

خفقان در قفس

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

قفسی ساخته ام باز...!!!!

 

اما اینبار با خاطره هایی که من را یاد حماقت هایم می اندازد..!!!

 

و اما حماقت هایی که تو تا ابد مسؤل آن خواهی بود..!!!

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
قاصـدکـــــــ بی زبان

نظرات  (۵)

قاصدک جون عالی شده...
موفق باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم از حضورت..شادم کردی..قربونت برم..مرسی..بازم سر بزن..شاد باشی عزیزم
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۵ یک سبد سیب

درد داشت



رهایی رو براتون ارزومندم

شب و روزتون پر از محبت خدا
پاسخ:
ممنونم..شاد و تندرست و بینا باشید
لیاقــت میخواهـــد...
بودن در قلـــب دخترکـــی
که تمام دنیایـــش،
حـــرف های نزده اش اســت...

پس قفسم را بشکن و بگدار تا اسمانت پرواز کنم....

خدایا ! بابت اون روزی که سرت داد کشیدم متاسفم برای انسانی که میگفتی ارزش ندارد و من پافشاری میکردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ